Promovare

Promovarea este unul din elementele de baza in dezvoltarea unu brand sau produs si practic da startul dezvoltarii acestuia. Fara promovare, existenta in piata este doar scriptica, iar sansele de reusita sunt la limita inferioara si strans legate de factorul noroc. Un management bun sigur va include aceast element.

Exista multe tipuri de promovare si aici putem enumara cele mai importante dintre ele: promvarea WEB, promovarea TIPARITA si promovare prin MASS-MEDIA.

Promovarea WEB

Aceasta este din ce in ce mai indispensabila pentru orice companie, www - ul a devenit o eticheta si printre cele mai bune promotoare ale brand-ului sau produsului dumneavoastra.

 

Promovare prin MASS-MEDIA

Aceasta metoda de promovare inca nu este la indemana oricarui intreprinzator. Datorita partii financiare este una din modalitatile in care puteti fi cunoscuti de catre "piata" intr-un timp foarte scurt iar efectele pot fi de un real succes adresandu-va unui numar impresionant de consumatori.

Promovarea Tiparita

Incepând cu 23 februarie 1455 aceasta metoda de promovare este cea mai cunoscuta, raspandita si folosita si asta datorita unui numar foarte impresionant de produse care se pot realiza cu ajutorul tiparului.